Tänk om...

Tänk om det fanns såna här skor med kilklack när jag var liten.

De blå skorna har Meja önskat sig länge. För att få dem skulle hon hålla ordning på sitt rum i en månad.

Nu har det gått fyra månader ( nu först har skorna åter nått butiken) och hon håller fortfarande ordning för att hon insett att det är skönare att ha fint i sitt rum.
Givetvis belönas hon med ett par extra skor för sitt uppdrag.

Tror ni hon kommer strunta i att hålla ordning nu när hon fått det hon längtat efter?

Hon har inte kommit hem än från STHLM skatepark där hon åker bräda. Hon kommer bli galet glad när hon får se vad jag har köpt. :)

Har inte hunnit läsa något idag. Vi tänkte ha filmeftermiddag här. Förmiddagen gick åt till korvgrillning med vänner och shopping. Nu blir det tung gung i soffan med en actionfilm och världens godaste hjärtan.
Vad gör ni?!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hon kommer att bli själaglad. Och givetvis håller hon ordning på rummet i fortsättningen, för skor kan man aldrig ha för få av ;-)

2013-03-02 kl. 16:15:53

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

För många menade jag förstås. Det där blev riktigt fel! :-O

2013-03-02 kl. 16:16:35

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Mia Skrifver

Jag började av nån outgrundlig anledning längta efter cheez hjärtan. Suck.

Svar: Åh, det är sååå goda. :D Finns de i Finland? Annars kan jag skicka en påse till dig. ;)

2013-03-02 kl. 19:41:38

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: askemm

Åh, jag förstår att hon gillade dem! Det skulle min också göra!

Svar: Ja, visst är det coola.

2013-03-03 kl. 20:43:29
Postat av: Mia Skrifver

Nä de finns inte i Finland. Men jag åker ju över då och då och hälsar på släkt i Sverige så det ordnar sej. Tror inte att jag ska äta för mycket av dem, så egentligen tur att de inte finns här. Det finns ju andra varianter så det går ingen nöd på mej precis...

Svar: Hi hi, jag förstår precis vad du menar. Jag köpte två påsar i helgen för att vi hade besök här, men vårt besök (två tonåringar) drog ut på krogen. Så nu "måste" jag äta upp påsarna själv... HUA... ;)

2013-03-05 kl. 08:13:12

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback