Bert Bäver

Medan jag ligger här sömnlös kan jag tänka mig att det är full aktivitet vid ån.

Fotade när jag sprang förbi. Kolla här! Ser ut som om de haft en rejäl fest.

Bert Bäver och hans vänner.
(Borde kommunen sätta upp en skylt "se upp för fallande träd"?)
Det ser i alla fall ut som vissa av dem kan falla av en vindpust.
Kan inte låta bli att fundera på varför de låter träden stå på sin minimala spets. Varför jobbar de inte klart?
Var det för att det ljusnade eller var det någon/något som störde dem?

Hur som helst, jag somnade gott och vaknade en timme senare. Nu pigg och det känns långt till nästa avgång.


Kommentarer
Postat av: m

Klockan var 4:a och då var det dags att simma hemmåt utan att passera säkerhetskontrollen.

2013-05-05 kl. 19:46:23

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback