Dagens ledord

Är effektivitet. Morgonens marshmallow läsning visade sig bra för dagens redigering. Jag fördjupade mig ytterligare en nivå i min text. Mycket bra.
Idag är en sån där dag när allt hinns med och faller på plats utan större ansträngning. (Fler såna dagar tack).
Jag har tvättat, läst och redigerat, bakat rabarberpaj (årets första från trädgården), skickat flera viktiga och noga igenomtänkta mail (berättar mer sen) så spännande... Och ja, det har med manuset att göra och nej det har inget med förlag att göra - sug på den! ;)

Nu laddar jag inför skateboardskolan och efter det reklamutdelning. Vi går med stormsteg mot vårt 1-års jubileum i parken. Jag har fått två av Sveriges största skateboardmärken att skicka varsitt sponsorpaket. Ska bli grymt spännande att se vad de innehåller. Har även fått Lindt choklad som sponsorer.
Jag är jätteglad och gissa om skateboardåkarna kommer bli nöjda. Det är nästa helg, så nu ska reklamen ut så vi fyller parken.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Mina ledord idag var, ligg ner, tare lugnt. Skönt om du varit effektiv. Låter hur bra som helst.

Svar: Åh, låter super nice! Idag kanske ditt ledord är effektiv och mitt är vila ;).

2013-05-15 kl. 18:29:42

URL: http://skrifva.blogspot.fi/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback