Läskig kvinna med grå mustasch

Mejas sjukhusvistelse tog hela kvällen. Läkare nummer ett undersökte och sa att "de här måste undersökas noga, det är allvarligt sånt här."
Läkare två blev Meja rädd för (Meja blir aldrig rädd för något!!).
- Mamma, jag blev jätterädd, hon sågs skitläskig ut. Grått stort hår, grå mustasch och stora ögon. Så sa hon att jag inte fick hjula eller gå på tjiledning.

Stefan förklarade att kvinnan var polska och hade svårt med språket. Hur som helst så sa hon precis motsatt sak mot den första läkaren "att det var ingen fara, bara Meja håller sig lugn ett par dagar och äter Alvedon.
Är det inte konstigt att två läkare kan ha så vitt skilda åsikter om samma patient?
Vem ska man lita på?
Hur som helst är skadan dokumenterad.

Jag var som bekant på hypnos idag. Det var banne mig bland det coolaste jag har gjort. Vilken känsla och vilken grej jag fick uppleva. Berättar mer om det i morgon.
Det var en "tidigare liv hypnos".
Jag funderar på att ha den storyn i bakhuvudet till en kommande bok i framtiden. Eller åtminstone till en novell.
:D




Kommentarer
Postat av: Fia Filur

Hm, svårt att veta vilket råd man ska lyda! Hoppas att hon mår bra och att det inte blir värre. Hypnos lät spännande!

Svar: Hon mår bättre, men är hemma idag då hon måste hålla sig lugn. (de har idrottsdag idag) Hypnosen var helt magisk. :D Prova! Perfekt för att hitta nya vägar till berättelser.

2013-05-31 kl. 01:14:54

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Lee Destino

Hypnosen låter väldigt intressant. Får nog testa jag också någon gång i framtiden :D

Svar:

2013-05-31 kl. 07:20:47

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback