Symbolkurs dag 2

Började med en ensam promenad längs stranden. Fanns möjligheten så skulle jag göra det varje dag. Det är verkligen helande att gå längs ett solglittrigt hav och höra vågorna.
Idag fick vi lära oss att tyda drömmar.
Jättespännande. :)
Vi fick även måla varsitt hus och ut efter det tolka våra egna personligheter.
Jag kan säga att man lär sig mycket om sig själv när man lär sig tyda symboliken i det man ritar.
Jag vill gärna gå fortsättningskursen i höst.
Bilderna tog jag i morse.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Sköna fläktar i kalufsen. Bra med symbolkursen. Tror man kan behöva sånt som känns annorlunda ibland. Vad det än är. Du går på den kursen och jag åkte på kurs till Grekland.

Svar: Absolut. Håller med dig till 100%, lite luft ombyte är aldrig fel. Om än så nära som en mil bort mot havet till. ;)

2013-05-12 kl. 17:21:40

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fivrelden

Veldig spennende. jeg har mange drømmer som har fulgt meg så lenge jeg kan huske. Noen sammenfaller med mammas drømmer, fant vi ut i voksen alder, da vi sammenlignet drømmer for noen uker siden. Jeg synes drømmeverden er svært spennende. :)

Svar: Välkommen till min sida. Ja, visst är det spännande med drömmar, låter oerhört fascinerande med att dina och din mors drömmar sammanfaller. :D

2013-05-12 kl. 17:31:33

URL: http://fivrelden.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback