Dagens nöje

 
BLOCKET.SE hade megaloppis inne på Sergelstorg. Galet mycket folk och mycket skräp på liten yta, men ändå kul att uppleva. 2st kändisar (kvinnor) stod och sålde... en av dem sålde sina gamla bh:ar... Hmmm...
Jag köpte inget på själva loppisen, däremot handlade jag av kattvärnet 2st fina sparbössor med kattungar på. På loppisen kunde man även köpa en röd sportbil och en snöskoter!! Hur man nu tar med sig den hem kan man ju undra.
En tjej (ca 18år) sålde hela sitt flickrum! Kul idé!
Samtidigt på Drottninggatan hade de "Bokensdag", där de dukat upp ett långbord, med betoning på lång (t). Köpte dock inga böcker eftersom jag fortfarande jobbar på att läsa min engelska tegelsten och dessutom bågnar mitt nattduksbord av "väntande" böcker.
Nu njuter jag av solen på altanen och längtar till i morgon, när vardagen drar igång på allvar. Ja, jag menar det. Nu vill jag ha tillbaka alla mina rutiner. Vill kunna ägna mig helt åt mitt projekt igen när barnen är tillbaka i skolan. Vill få det klart så jag kan börja på nästa... Fick en del uppslag till den i stan här om dagen. ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback