Jobba hårt - Vinn stort!

Känns lurigt att "börja om från ruta ett" men samtidigt är det tyngsta jobbet gjort. Nu är det egentligen "bara" nedförsbacke.
Tänk den dagen jag kan sätta mig med ett glas bubbel i handen och lyssna på skrivaren som skriver ut det färdiga resultatet... Det är inte länge dit! :) 
 
Hittade ingen mer passande bild med en nedförsbacke på. Denna bild påminner mig dock om att min älskling ska cykla hem i morgon från Göteborg (till STHLM)... ca 57 mil cykelvägen. Han cyklade ner i söndags, det tog 31 timmar att cyla i ett svep, med korta matpauser. Han har nog inte bara nedförsbacke hem om man säger så, dock har han enligt väderleken fått veta att han iallafall kommer att ha medvind en bit. Vilket han givetvis är jätteglad för då han hade motvind hela vägen till GBG. Vi har alla våra drömmar att uppnå!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback