Mål är drömmar med deadlines!

 
Jag skev tidigare i morse att jag håller mina mål!
Kommer senare denna vecka nå mål 2 vilket är att jag redigerat klart hela boken.
Det innebär dock ingen vila, utan då ska jag börja om på ruta 1 och redigera hela manuset en gång till med hjälp av mina läsares åsikter.
När den vändan är klar har vi närmat oss slutet på september, då ska allt finlir på plats. Mina 3 delar ska sättas ihop till en, sidonr, sidbrytningar, infogningar och styckesindelningar ska på plats.
Här kommer vi närma oss oktober med stormsteg och i det månadsskriftet ska jag skriva ut hundratals papper och skicka in till olika förlag!
Hur ser dina mål ut?
Tror att utskicket av manuset kommer medföra en tomhetskänsla. Fast å andra sidan, då har jag äntligen tid att börjar på nästa projekt! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback