Nytt projekt!

 
Fick lite inspiration när jag här om veckan var på en marknad. Det var inte så att det var självklart direkt eller så utan nu har jag sugit på karamellen en tid och insett att jag borde sy lite väskor. :) Vad tror ni om det?
Den här väskan är av enklaste sorten och faktum är att jag hade 4:a i slöjd så jag borde klara av detta utan minsta problem. Måste dock hitta tyg och någon form av mönster. Ska kolla nästa gång jag åker till stan. Finns säkert någon bra sajt här på nätet med mönster. Detta är inget jag tänker börja med idag som ni förstår, men framöver. Jag återkommer om det. Om jag ska sy väskan till mig själv? Nja... det blir nog till min dotter isåfall. Mitt största problem när jag börjar med något är att jag helst vill göra klart direkt, så detta får nog bli en dag när det regnar. Visserligen har jag flera gånger plockat ut symaskinen på altanen om någonting pockat på, så det är inte omöjligt att det blir så nu med.
Hojta till om ni vet någon bra sajt med väskmönster!
 
Hasta manana!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback