Ett i ett

Ännu en dag som är fylld till bredden.
Vi ska överraska grabbarna med ett event de absolut inte vill missa. (mer om det i morgon). Samtidigt ska vår dotter på kalas. När hennes kalas är slut, ska vi hela familjen på ett annat kalas. Därefter lämnar jag familjen för en kväll i krogenmiljö. Ja, jag vet. Det är helt galet eftersom jag fortfarande inte är bra. Faktum är att jag är sämre idag. Men...
på den krogen jag ska till spelar ett av mina favoritband, så det går helt enkelt inte att missa.
Dessutom har jag hört att söndagar är vilodagar! ;)
Blir inte mycket tid till skrivande idag, men nu medan resten av familjen skottar bort 80cm hög snö från hela vår uppfart, ska jag passa på att plita ner några rader.

Hasta manana! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback