Nattsuddare!

Ibland blir jag en riktig nattsuddare. Så fort jag lagt mitt trötta huvud på kudden börjar tankar på hur jag ska nå ut med det jag skriver. Den senaste idén är videoklipp (som några av er redan läst om).
Jag tänker mig en blandning av mysig läshörna med dämpad belysning med inslag av någon form av personlig presentation.
Tyvärr har jag inte begåvats med någon skön läsröst men man kan ju inte få allt. ;)
Är innehållet tillräckligt intressant så kanske det räcker.
Problemet med nätet är att det är "for life", inget man kan radera om man tycker annorlunda senare i livet. Pinsamma gamla klipp har ju alla sett...eller hur!
Vill jag vara en del av det? Samtidigt måste man våga chansa. *Jobba hårt - vinn stort * som det så fint heter.
Ibland känner jag precis som Ernst Hemingway en gång sa:

"Jag har rätt och slätt provat att skriva så gott jag kan.
Några gånger är jag så påhittig att jag skriver bättre än jag kan."

Nattsuddar gör jag allt som oftast när jag ska upp med väckarklockan, det är rent av en regel än ett undantag.

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Skulle du inte kunna be någon annan läsa ur den (om du inte vill göra det själv)? Jag tänker att du kan presentera den, men låta någon annan läsa ur den, för det har jag sett i klipp av det här slaget ibland. Sen finns det ju en hel del andra alternativa lösningar när det gäller boktrailers. Här kanske du hittar något som kan inspirera: http://www.boktrailer.se/om/
Du kommer säkert på en lösning och det ska bli spännande att se vad det blir :-) Heja dig!

Svar: Tack för länken. Tanken har inte ens slagit mig att jag kan leta efter något om detta. :) Tur att du finns!

2012-12-17 kl. 07:38:18

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Våga satsa! Och som Lee föreslår - försök hitta någon som vill ställa upp och läsa högt. Idén är för bra för att slängas bort :-).

Svar: Tack! Jag ska verkligen tänka igenom detta ordentligt! :D

2012-12-17 kl. 21:17:41

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback