Det blir inte alltid som man tänkte sig.

I sista inlägget jag skrev igår, tänkte jag sjunka djupt ner i soffan och käka glass. Det vackra vädret gjorde att jag inte alls ville det när tiden för det var inne. Glassen åt jag men jag sjönk inte ner si soffan. Utan jag tog med mig delar av familjen och gick upp till vår berömda skatepark (vet att man helst ska stava skejtpark men jag föredrar den andra). Det första vi fick veta då var att barnens kusin precis åkt därifrån med bruten fot! Sugande sommar för honom! :( Känns extra trist då han är en av de äldre (läs16år) förebilderna och en av de absolut bästa brädåkare vi har här på söder.Jag hoppas han får en bra sommar trots ben i gips.
Min son Emil tog med sig sin enhjuling och lovade mig att innan skolstarten ska han kunna cykla på den och samtidigt jonglera! Vi var i parken till 22,30 och han kommer garanterat kunna det innan sommaren. Barn lär sig otroligt snabbt.
Min målbild vet ni nog redan, jag ska vara klar med manuset till september, då jag tänker skicka det till alla förlag som finns! ;).... OM jag ska kunna göra det, så måste jag börja jobba nu! Tjohoo!
 
Här ligger stackars Max! :,( (över bilden min son Emil!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback