Gillar du smycken? Kolla här!

Idag kommer mina inlägg handla om mina smycken. Jag startade 2008 av en ren slump med att göra egna smycken. Sen dess har jag gjort hundra tals. Jag går 2 smyckeskurser per år, då man i 3 dagar (läs dygn) sitter i glada vänners sällskap och skapar, dessutom går man på workshops och lär sig massor med nya tekniker. Under min skrivarperiod har jag knappt (läs ett år) gjort något smycke alls. Mer än till presenter. Här är 2 olika tekniker, den övre är ett halsband i svart aluminiumkedja och den nedre kallas wrap, ni som sett tatueringsbilderna har kanske sett att jag har detta wraparmband även som halsband emellanåt. Fler bilder på olika tekniker kommer upp under dagen. Håll utkik! Min hemsida heter zira.se.
 
Är det fler än jag som använder blogg.se och har problem med att bilderna kapas? På övre bilden är rosorna på sidan hela, men när man publicerar dem så kapas de... Inte kul!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback