Åh! Vad glad jag blir!

 
Som ni redan vet så håller blogg.se att ändra sin plattform, nu är går det inte att vända bilden rätt, så ni får stå ut med att den ligger ner.
Blev gränslöst glad när jag kom hem och den här underbara låg i brevlådan. Perfekt avslut på en perfekt dag i stan. Har som jag skrev tidigare, varit på författarträff för blivande och drömmande författare. Helt underbart ljuvlig kväll, sommarbris över mälaren, mycket inspirerande vänner och värmande sol på en guppande mälarpaviljong.
Helt enkelt en perfekt dag! :)
Började dessutom dagen med en jättebra föreläsning om känslor!
 
Tack tjejer för en underbar dag/kväll!
Nu ska jag sjunka djupt ner i soffan med min nya tidning! Tjohoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback