Det finns fördelar med att redigera på papper

Man kan ligga i solen till exempel. Försöker verkligen "gilla läget" med redigeringsarbetet, har dock en förbaskad förmåga att se det som ett evighetsjobb och då ledsnar jag. Nu har jag delat in mitt projekt i 3 delar, för att det ska kännas lite mindre jobbigt... Lurar jag mig själv här?? ;)
Jag tycker det är lättare att se alla fel, onödiga ord och sånt när jag läser på papper istället för på skärmen, vilket är lite synd eftersom jag sen måste skriva om det i word också.
Som sagt.. bara att gilla läget!

Kommentarer
Postat av: Carola

Åh vad härligt det ser ut i solen! Det är bra att du sätter upp delmål. Allt som får dig att drivas framåt är bra. Om du lurar dig själv? Tja, så länge det funkar är det väl bra :). He he.

Svar: :)

2012-06-19 kl. 20:09:20

URL: http://carolastromstedt.wordpress.se
Postat av: Anonym

Håller med Carola, om man har det så där bra medan man redigerar blir ju allt mycket roligare. :) Ett tips är att ta det i omgångar där man koncentrerar sig på ett problemområde i taget. Det bryter ner projektet till fler små delmål.

Svar: :D

2012-06-19 kl. 21:19:46
Postat av: Kati

Oops, det var jag som skrev ovan, jag bara råkade bli anonym igen! :) Sorry.

2012-06-19 kl. 21:20:28

URL: http://katarinapersson.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback