Här skapar vi sysselsättning!

Ni har väl inte missat att vi den här veckan är med i Mitt i Haninge. Tyvärr är det några saker som inte stämmer i texten, den rätta summan är 750.000.- sen sa jag att parken passar alla åldrar och inte 8-18 åringar som det står i texten...
Hur som helst är detta vår stolthet nu och parken översvämmas av ungdomar en ledig dag som den här. Riktigt kul att se.
På tisdag någon gång mellan 9-12 kommer Anne Hammar prata lite om invigningen i Haninge radion 98,5. Lyssna gärna då, det går inte att lyssna i efterhand!!
Ska ta med mig min knallgula termos och gå upp till parken en stund och fika lite senare idag. Skönt väder och skön atmosfär!

Lägg märke till att fotografen här är allas vår Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback