Lyssna på ett ljudklipp från min bok

Galen Glimt 4 by Jenny Jacobsson

”Hörde du vad jag sa?”
”Eh… va!”
”Du hör ju inte på vad jag säger mamma”
”Oj, förlåt, vad sa du nu igen, jag jobbar här”
”Jag sa, att du aldrig lyssnar”

Så här kan det låta hemma hos oss i princip varje dag, när barnen ramlar hem från skolan och jag är mitt i ett flow och har jättesvårt att sluta skriva för att de kom hem. Inser nu när sommarlovet närmar sig med stormsteg att jag måste upp och damma av (läs plocka av) mitt pärlbord. För er som inte vet det har jag ett pärlrum, för jag har en annan hobby också, som smyckesdesigner. Kolla gärna in länken här bredvid zira.se. Som sagt, jag måste tillfälligt göra om mitt pärlrum till en skrivarlya, så jag inte blir störd.
Nu måste jag rycka ut, min son ringde precis, han har tydligen skadat foten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback