Min moodboard! Kaxig? Ja, lite kanske! ;)

 
Jag hade en mycket kreativ kväll igår, då jag satt och knåpade ihop den här. (Nej, Kati, det blev inte några egna bilder som jag tänkt mig).
Vad tror ni om det här?
Detta är bara en liten del av det som rymms i mitt manus.
Varför jag tog mig tid att göra detta? Ja, det är en mycket bra fråga, jag gillar att pyssla och nu när jag har resultatet här så känner jag att det är ett perfekt sätt att presentera en bok, utan att skriva en synopsis. Här kan era fantasier ang boken flöda fritt och dessutom kan ni fundera på hur jag vävt ihop allt detta.
Kanske skulle jag kunna lägga till "Spänningsroman" i min genre...
Hur som helst är denna moodboard ett kvitto på vad jag sysslat med i ett års tid och gör fortfarande.
 
Tyvärr kapas bilden lite på ena sidan när jag publicerar den, här i förhandsgranska syns hela.. Knepigt! : /

Kommentarer
Postat av: Carola

Shit vad fränt :-)! Det här kallar jag kreativitet.

Svar: Tack! :D

2012-06-27 kl. 16:24:14

URL: http://carolastromstedt.wordpress.se
Postat av: marianne

Synd att det inte blir hela bilder, i övrigt så ser det ganska läskigt ut. Väntar på resultatet med stor nyfikenhet.

Svar: Ja, jättekonstigt att den bliden blev så, försökte ändå ladda upp den flera ggr för att den skulle bli hel. : /

2012-06-27 kl. 22:27:03
Postat av: Kati

Hu. Både lockande o skrämmande på samma gång. Vad duktig du är. Nu vill jag oxå göra något liknande! :)

Svar: Gör det! Så får du visa mig sen! :D

2012-06-28 kl. 06:15:59

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback