Såna här skatter kommer snart inte finnas...

 
Här kan jag grotta ner i mig i timmar. Nu för tiden är det bara elektroniskpost, inget fel i det. Men hur ofta vill man kolla sina otaliga mappar i mailen?
Här kan man hitta vykort från festande gamla polare, ett och annat kärleksbrev och många brevväxlings brev. Kul att läsa. De avslöjar mycket om hur man tänkte och levde då. 
Idagens elektroniska värld brukar jag skriva ut brev som verkligen betyder något för mig, så jag kan spara även dessa.
Skickade ett personligt brev med posten förra veckan senast! När du skickade du brev med postgång senast?
Håll med om att man blir glad när man får post i brevlådan, som inte bara är reklam och räkningar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback