20 år

Skrivarakademin 20år idag, det ska så klart firas med mingel, vin och författarbesök. Dessutom med work shops. (vilka jag inte kommer att delta i, skriver så det räcker). Tänkte mingla och dricka vin! ;)
Självklart kommer jag lyssna på författarsnacket från 3st författare som gått på skrivarakademin.
Ska bli kul och jag ska strax åka, ska bara....
Just det... jag ska bara göra veckans läxa på filmmanuset. Känns sååååå svårt! Jag har en mycket laddad scen som ska förlängas, inte lätt att hålla "laddningen" uppe i 5 sidor utan att tappa fokus. Men, jag gör ett tappert försök.
 
I natt kom jag på en mycket bra affärsidé! Det passar extra bra just nu när jag anmält mig till nyföretagarcentrum. Tjoho! Om jag driver igenom detta kommer jag med sannolika skäl ta hjälp av er skrivande vänner fram över. Håll ut!
 
Ha en glimrande dag!
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Vin och workshop är en mycket bra kombination har jag förstått :-)
Ha så kul! Ser fram emot att få veta mer om din affärsidé också :-)

Svar: Tack! Det ska jag ha! Ja, det återkommer jag till senare. :P

2012-11-17 kl. 12:50:06

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Vad roligt att vara på ett så inspirerande ställe som författarcentum. Berätta gärna mer sedan :-). Affärsidé? Spännande. Antar att det inte är dina smycken det gäller? Gud vad nyfiken jag blev nu :-)! Heja dig och din kreativitet <3!

Svar: Tack! Jag berättar om författarträffen i morgon. Affärsidén får växa till sig först! ;)

2012-11-17 kl. 19:39:14

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Åh, du måste berätta mer om författarna och om hur det var! Låter spännande med din affärsidé också!

Svar: Jag sammanfattar dagen i morgon. Kom precis hem. Ja, min affärsidé kan nog bli riktigt bra! ;)

2012-11-17 kl. 21:33:44

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback