Flaggan i topp!

Ja, idag är ögonmigränen borta och på schemat idag står det fotboll mellan Sverige - England. Är själv inte fotbollsfan förutom när min son spelar ... ;)
Jag ska inte se matchen utan jag ska jobba på Friends Arena ikväll när matchen är. Blir en sen kväll, kommer väl hem si så där vid 1-tiden. Inget skivande idag heller, men jag hoppas kunna ta igen det i morgon. Skrev 3000 ord i måndags så jag känner ändå att jag ligger i fas.
Flaggan i topp för Sverige ikväll och för att ögonmigränen gett vika!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hurra för att du mår bättre!
Lycka till på jobbet ikväll och som du redan är inne på, du har ju redan skrivit så mycket att det inte gör något om det blir en dag utan skrivande. Sen kanske du behöver en paus från din text någon dag också :-)

Svar: Tack! Det var en kul dag på jobbet. Trodde taket skulle lyfta när Zlatan gjorde mål! ;) Idag ska jag skriva! Äntligen!

2012-11-14 kl. 12:46:25

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback