I går ringde det på dörren

Och innan jag visste ordet av stod det en massa spöken utanför och ville ha godis.
På något sätt hade jag förträngt att det redan var dags. Min barn har hela tiden pratat om att gå i helgen. Snopet för alla små spöken som kom att vi inte hade något godis att bjuda på.
Idag ska jag inhandla "spökgodis" så de som kommer i helgen i alla fall kan få något i sina korgar.
 
Idag har vi "fixardag" här så det blir ingen tid alls vid datorn :(. Känns trist men det är som det är.
Hoppas ni som hoppat på Nano får till en riktigt bra dag med massor av text. Lycka till önskar jag er!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Hehe. Man kanske själv skulle bege sig ut på bus-eller-godis-turné i grannskapet. Risken är övervägande att någon ringer polisen, men det kanske det är värt :-D

Svar: Som jag skrev på min FB:Halloweentips för vuxna!
Klä dig i finstassen, ta med ett tomt vinglas (ett stort) och gå runt i grannskapet och ring på. När folk öppnar dörren sträcker du fram glaset och skriker
HalloViiiiiin!!!!

Det kanske skulle passa bättre! :D Lycka till!

2012-11-01 kl. 15:46:44

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Hahahaha, den var mycket bättre. Jag ska köra på den :-D Undrar om man tar sig hem sen när man fått tillräckligt mycket vin, eller om man villar bort sig någonstans hehe.

Svar: :D Ja, visst kan det bli hur kul som helst! Jag och min granne har skojat om att vi ska gå... vi får se i helgen hur det blir med det. OM vi törs! ;)

2012-11-01 kl. 17:01:52

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Håller tummarna för att ni törs. Ni kan ju ta er några glas hemma först :-D Då blir man lite modigare hehe.
Sen måste du uppdatera hur det gick på din blogg :-D

Svar: Ja, jag ska sova på saken! :) Jag har visserligen redan förvarnat en kompis att vi börjar hos honom, så risken är nog att vi blir kvar där. ;)

2012-11-01 kl. 17:56:52

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Hur det än går önskar jag er lycka till :-D

Svar: Tack! :)

2012-11-01 kl. 18:06:23

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback