Konstigt egentligen

Under hela min sjukperiod har jag inte kunnat skriva en rad i mitt manus2. Hjärnan har inte varit tillräckligt alert för det. Däremot har jag inte helt kunna hålla mig ifrån skrivandet, så ett par noveller jag har skickat in till olika tidningar.Både korta och långa. Här om natten när jag satt uppe och hostade skrev jag en lång novell på 3000 tecken.
Idag tror jag hjärnan är med för i natt har jag sovit bra trots hostan.

Ses vi på Klubb08?
Idag kl 17:30 på café Voltaire i Farsta Centrum. :D

Kommentarer
Postat av: Anne Jonsson

3000 ord under en natt med hosta är väl fantastiskt bra! Vilken prestation!! Ditt andra manus ligger bara till sig i huvudet under tiden och kommer att poppa upp med massor med idéer snart ska du se.

Svar: Ja, vi får hoppas det. Idag ska jag försöka skriva ikapp lite på manus2. Ska du delta i "Vad-det-nu-kallas" som Kati och Lee D ska göra från och med 1 dec? (maximera sitt skrivande under en månad) Jag tror jag ska haka på just för att jag behöver komma ikapp. ;)

2012-11-28 kl. 08:52:06

URL: http://www.annejons.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Klart ni ska haka på! :-) Idag röjer jag upp här hemma, så jag ska ha massor av skrivtid i december. Ska röja lite imorgon också, så allt tråkigt är gjort och jag slipper ha det hängande över mig :-D

Svar: Bra idé! Jag hängde faktiskt upp lite "Adventsgardiner" och adventsljuskulor i mina köksfönster igårkväll. ;) Mysigt blev det!

2012-11-28 kl. 10:45:22

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback