Post-it

Någonstans har jag pyttesmå post-it lappar som jag letat mig blå efter, jag vill hitta dem nu. Har en idé om att sätta post-it lappar på sidor med bra uppslag och dyl.
Precis när man läser något som glimrar till så tänker i alla fall jag, att det där måste jag komma ihåg. Fråga mig ett par minuter senare så har jag glömt. Därför vill jag kunna sätta dessa små post-it lappar på just såna sidor, i alla möjliga böcker. Så jag snabbt kan hitta tillbaka till det som jag gillade.
Mina lappar har gått och gömt sig. Kanske får jag stanna till vid en bokhandel och köpa nya nu när jag snart ska dra till stan igen.

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Det tycker jag du ska göra, för det är ett utmärkt sätt att hitta rätt ställen i böcker :-). Jag använder dem själv ibland. Och det blir ju inte så snyggt med hundöron i böcker.

Svar: Nu har jag rosa post-it lappar över allt i min "Att skriva". ;)

2012-11-19 kl. 16:13:19

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Kanon! Nu blir det enkelt att hitta igen :-)

Svar: Ja, det är skönt! :)

2012-11-19 kl. 22:59:19

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback