Re la la laxa!

Idag stod avkoppling på schemat. Jag har suttit i bubbelkoppen på Erikdalsbadet och njutit av det heta vattnet. Medan barnen lekt i äventyrsbadet.Har dock insett att jag gärna romantiserar bubbelbad. Egentligen tycker jag att det är oerhört äckligt. Jag kan inte sitta där och njuta fullt ut när jag tänker på alla hudrester och s-k-i-t som flyter runt i vattnet jag sitter i och känslan blir inte bättre av att vattnet bubblar upp i ansiktet och att det dessutom emellanåt landar en droppe på min läpp...
Ja, jag får nog erkänna det nu, att jag nog lider av lite bacillskräck trots allt.

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Så där är jag också. Har lite svårt för offentliga bassänger. Min fantasi har dessutom en obehaglig förmåga att börja skena då huuuu.

Svar: Ja precis... min med... äckel päckel! S

2012-11-02 kl. 20:41:12

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Kati

Hahaha. Ja, huu, varför ska äckliga saker alltid landa på ens läpp? Kan någon förklara det?? Ungefär som att starka kemiska produkter alltid skvätter i ögonen...

Svar: Ja, precis! hua! :S

2012-11-03 kl. 11:54:49

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback