Sanndrömmar!

 
Har ni haft sanndrömmar någongång?
Det har jag haft vid flera tillfällen. Tror jag hade min första sanndröm när jag var si så där 18-19 år.
 
Drömmar som talar om för mig att någon tex är gravid, eller vilket kön bebisen i magen har och vilket datum och tid den ska födas. Har haft två sanndrömmar om dödsfall som stämt på pricken.
Har även drömt om nygifta par där en av partnerna har varit otrogen strax efter bröllopet. Och av olika anledningar har jag fått veta att det stämt det jag drömt.
 
I natt drömde jag om att bli utgiven...
Visst har jag drömt mycket som stannar vid dröm, men oftast drömmer jag ingenting. (Inget jag minns i alla fall)
 
Jag vet inte om man ärver sånt här, men jag vet att även min mamma har haft ett par sanndrömmar. Det är både kul och spännande men också oerhört obehagligt. Det har varit tillfällen när drömmen varit så stark att jag varit säker på att den ska slå in och då har det inte varit särskilt kul om den var obehaglig. I bland är drömmarna starka utan att det händer något i verkliga livet, men det har lämnat mig osäker och jag har knappt vågat ringa personen i fråga för att höra om den överhuvudtaget svarar i telefonen.
 
Om drömmen jag hade i natt stämmer, blir vi snart varse. Tyvärr minns jag inte från drömmen vilket förlag som var intresserad av att publicera.
Jag vet inte heller om man "inte ska prata om" sina sanndrömmar. Någon som vet?
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag har haft ett par sanndrömmar, men nu var det väldigt länge sen och det var inga direkt stora grejer. Minns bara att jag blev väldigt paff när det visade sig stämma :-)
Håller tummarna för att den här sanndrömmen du haft verkligen stämmer :-D

Svar: Tack! :D Det hoppas jag också!

2012-11-26 kl. 18:17:13

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Allt går inte att förklara men mystiska saker händer ändå. För tjugo år sedan, i min vilsna ungdom, blev jag "spådd" av ett medium att jag skulle ge ut en bok, att det var oundvikligt, något som bara var tvunget att ske. Då var det totalt främmande för mig men nu hoppas jag att det finns en liten sanning i det.

Svar: Det där tror jag helt klart på! Har också spått mig, massor av år sedan och jag kan med facit i handen se att det är massor av saker som verkligen har hänt och det har inte bara rört mig, så det är inget jag skulle kunna påverkat på något sätt. Läskigt och spännande. Jag blev bl a spådd för ca 20 år sedan, spå damen sa att en mycket nära vän till mig skulle ut på en lång resa och den vännen skulle aldrig kunna återvända till sverige vare se hon ville det eller inte.(hon sa även... tänk på det här längre fram) Ett par år senare (ca 10 år) åkte min vän på en lång resa och hon kom aldrig tillbaka. Hon dog i tsunamin. Det var min bästa vän.
Många små saker har också stämt, så jag har respekt för sånt.

2012-11-26 kl. 19:59:37

URL: http://carolastromstedt.wordpress.com
Postat av: kati

Intressant. Håller tummarna för att just denna var en sanndröm. :)
Ps var det imorgon det där skrivfikat var? Isåfall kan jag tyvärr inte komma. Jobbar kväll... :(

Svar: Nä, på onsdag! :D Hoppas du kan då! Jag ska blogga om det i morgon. Hoppas vi ses på Klubb08

2012-11-26 kl. 20:57:52

URL: http://www.katarinapersson.com
Postat av: kati

Tyvärr jobbar jag kväll både tid o ons. Slutat inte förrän 20.30... Synd att det inte var tors el fred. Det hade varit bättre. Får hoppas på december el januari ist för just nu har jag bytt bort och tagit ledigt så mycket för andra evenemang att jag inte törs komma IGEN...

Svar: okej, vad synd! :( Men jag tror vi blir några stycken i alla fall. Ska bli kul. Berättar om det sen, så får du vara med virituellt! ;)

2012-11-26 kl. 21:27:50

URL: http://www.katarinapersson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback