Än så länge 39

En rolig sak som chockade mig i fredags var när jag packat ihop alla saker till kursen och landat med rumpan på sätet i min kusins bil. Påväg mot smyckeskursen på Täby Park Hotell. Svänger hon av vid gymmet och säger:
- Du vi ska springa lite i trappor här, för du måste hjälpa mig och bära ner lite proteinburkar och sånt som jag beställt. (inget konstig alls då hon beställt sånt tidigare)
In kommer vi på gymmet och jag får en lapp i handen...
På den står det "Grattis på 40 års dagen, En present som gör dig `om möjligt´ ännu snyggare".
Jag fattar absolut ingenting.
Strax efter ligger jag på ett bord och...
... får nya ögonfransar! Ingenting jag någonsin tänkt på att jag kunde "behöva". Riktigt kul idé! De sätter fast frans för frans, 2 timmar tog det och nu ser jag ut så här...
 
Tack alla som var med och gav mig den här presenten, jag är jättenöjd med mina fina fransar. :)
 
Som jag berättade tidigare skulle min son Oliver på sin första karatetävling i helgen och att jag skulle missa den. Nu kan jag berätta hur det gick. Han hade siktet inställt på topp 3 placering och jag kan glatt tala om att han tog silver i båda tävlingarna. Grattis bästa Oliver! :D
Ursäkta suddig bild men det var den som landade i min mobil när jag satt på kursen och höll tummarna.;)
 
Må gott!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Vilken perfekt present till din 40-årsdag! Det blev jättebra! Hur länge håller resultatet?
Vad roligt för din son också. Heja honom!

Svar: Det håller en månad, så om 3½ vecka ska jag tillbaka och fylla på! Ja, visst är han duktig! :D Ska hälsa honom att du hejar!

2012-10-08 kl. 10:45:04

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, hälsa honom det från mig :-)
På tal om ögonfransförlängning, har du läst detta:
http://malinsblogg.piratforlaget.se/2012/04/27/nu-snyggare-an-nagonsin/
Jag följer hennes blogg ibland och "Neulash" heter tydligen mirakelkrämen som får ögonfransarna att bli så där långa. Har du hört talas om den?

Svar: Ja, faktiskt! Nu när jag så passande var på Pärlkursen så var det många som avundades mina fina fransar. Där i bland kom en vän fram och berättade om just den här produkten. Hon hade köpt den inför sitt bröllop och var sjukt nöjd. ca 800:- kostar en sån burk. Jag ska nog köpa en! :D Jag fick en uppfattning av att det inte alls var giftigt/farlig som Malin skriver för det var en substans i ett läkemedel som gör detta och då har de till slut hittat just rätt substans och gjort en ögonfranskräm av den. Min vän sa också att det tog ca 3 veckor innan resultatet var över förväntan. Hon upplevde att det skett över en natt. :D Hon höll dock inte på med den här krämen just nu, så hon såg helt vanlig ut. Däremot sa hon att flaskan för 800:- är jättedryg och håller upp till ett år. Enl min vän finns den i alla butiker som säljer smink, även på olika hälsokostbutiker! (det bör väl påvisa att den inte är farlig!) Fanns tydligen en till burk som hette något liknande och den var billigare och inte lika bra.

2012-10-08 kl. 12:08:25

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, då kanske det bara är skitsnack att den skulle vara farlig. För som du är inne på, varför skulle de då sälja den i hälsokostbutiker?

2012-10-08 kl. 12:32:38

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback