Höstlov!

Nu har barnen höstlov och sambon fyller år. Idag står mat inköp på listan. Jag ska göra förrätt, varmrätt och Meja ska göra efterrätt. Killarna ska baka tårta. Det kommer bli sååå gott!
Innan ska vi också en sväng till doktorn med ena grabben och därefter blir det nog några nya fiskar till akvariet.
Helgen var perfekt, ingen fest utan bara mys, god mat och fika. (som fortsätter idag då). ;)
Ska köpa mig ett par snygga guldörhängen för en del av pengarna jag fick i present. Får se vad det blir för några!
Ha en skön måndag!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Det låter helt perfekt!
Fick du någon läsplatta i present?
Ha ännu en underbar firardag :-)

Svar: Ja, det fick jag, men den strular, så jag måste nog skicka tillbaka den och byta. Så jag får tyvärr vänta med att ladda ner din bok. :(. Trist då jag hade hoppats kunna läsa mycket nu på höstlovet.

2012-10-29 kl. 11:53:29

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det var trist. Hoppas du får den nya snart :-)

Svar: Ja verkligen trist, jag som trodde jag skulle hinna läsa din bok hela lovet. :,(. Men men, de ska ringa tillbaka till mig idag, så får vi se om jag får en ny. (lite seegt när de bara finns som web shop, det är ju inte bara att åka och byta då.)

2012-10-30 kl. 07:32:51

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det är alltid tråkigt när det blir så där. Vi får hoppas att det går undan och att du får en ny snabbt i alla fall.
Ser hur som helst fram emot att höra vad du tycker sen :-D

Svar: Det hoppas jag med! :D

2012-10-30 kl. 09:38:32

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback