Nu har jag bestämt mig!

OM jag får ett förlag i ryggen så ska jag göra i ordning mitt "pärlkontor" till en kombinerad "Skrivarlya". Varför jag inte gör det ändå? Nä, jag vill ha en riktig anledning till det.
Som bekant sitter jag oftast i köket och skriver, idag har jag rensat ut en hylla i ett skåp för mina projekt. Så nu har vi ett fungerande matbord igen. ;)
OM jag fixar skrivarlyan sen så måste jag investera i en fåtölj och en schysst läslampa. Nice! Kul att ha ett projekt att se fram emot. (vem vet, kanske gör jag det trots ev refusering, blev sugen på det nu).
Kanske skulle jag ha en regisörsstol också så jag kommer i rätt känsla när jag skriver filmmanus! ;)
Vad gör ni en söndag som den här?
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag tycker att du ska göra det i alla fall, för att ha en plats där du får arbetsro :-)
Jag petar fortfarande med det där jädrans omslaget till Hysteria, som aldrig verkar bli bra :-(

Svar: Klart det blir bra, låt det bara ta lite tid och sov på saken, så är du snart i hamn! :D pepp, pepp, pepp!

2012-10-21 kl. 13:14:45

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback