Öster om väst

Här om dagen när jag var på bibliotek Sture på bokmingel presenterade de en bok som heter "Öster om väst." Kunde inte låta bli att flina lite och tycka att mitt boknamn trots allt inte är så dumt. "Söder om söder", manuset kanske får behålla namnet trots allt. ;)

Igår fick jag ett mail i min inkorg av en författarvän som skrivit en mycket uppmärksammad bok, som länge låg på topplistan. Hon håller på och läser mitt bokmanus nu. Jag bad henne hålla utkik efter eventulla förbättringar och fördjupningar. Svaret jag fick var: "Det blir svårt att tillföra ditt manus någonting. Det jag har läst är förbannat bra". :D
Gissa om "förbannat bra" har snurrat i mitt huvud hela dagen. Extra glad för det!
Fick ett mail av henne idag, där hon berättar att hennes bok röstats fram av storytels medlemmar, att de vill att hennes bok ska bli ljudbok. Häftigt! Det om något är ju bekräftelse!
* Grattis Gittan! Jag gläds med dig *

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

GRATTIS!!! Fortsätter hålla tummarna för att du snart får ett ja från något förlag :-D

Svar: Tack! Tänk vad ord kan göra, jag har gått på moln sen igårkväll när jag fick mailet. "Förbannat bra!"... Gissa om det känns galet bra att få höra just det!

2012-10-16 kl. 16:59:08

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det förstår jag :-). Galet skoj ju!

2012-10-16 kl. 17:37:12

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: kati

Grattis, det är ju fantastiskt. :))

Svar: Visst är det! Tack! :D

2012-10-16 kl. 20:33:40

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback