Skriv om och om igen

Den här boken är helt underbar! Det är en skatt av ideér om du någon gång lider brist på egen fantasi. Den är utformad i en mycket speciell och lekfull form. Man blir glad bara man öppnar den. Varje sida är ett mysterium. Inte bara långa rader av text, text och text.
Just den här boken tycker jag att alla högstadie & gymnasieskolor borde ha. De finns ju de som tycker det är jättesvårt att hitta på en egen story, här finns alla knep i världen att ta till.
Jag har bara läst en bråkdel i den, men jag älskar upplägget och att man inte "behöver" läsa från sida till sida, utan att jag faktiskt kan bläddra runt och läsa det som intresserar mig mest, just nu.
 
Jag vill uppmana alla mina skrivande vänner där ute att köpa den här boken, om ni inte vill så låna den i alla fall på bibblan.(om den finns för utlån)
Jag kommer uppmana skolan mina barn går i att ta in den här som studiemedel. Vill passa på att gratulera Katarina Kuick och Ylva Karlsson som skrivit boken samt Xpublishing som gett ut den! Vilken guldklimp!
Tack för att ni förgyller mitt skrivintresse!
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Tack för tipset! Får försöka inhandla den snarast. För sådant där är alltid bra att ha. Speciellt om man kör fast någonstans :-) Eller som du är inne på, om man har svårt att komma igång.

Svar: Varsågod! Jag älskar den! :D

2012-10-17 kl. 13:42:51

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback