Var ska det sluta?

Jag tänkte aldrig från början att jag skulle skriva två böcker med samma karaktärer. Faktum är att jag tänkte att ingen bok ens ska vara i samma genre. Men det blir ju inte alltid som man tänkt sig. Nu sitter jag här mitt i natten 01:30, nyduschad med blött hår (eftersom jag ändå är vaken, så slipper jag göra det tidigt i morgonbitti) och funderar på vart hän min del 2 kommer att ta mig. Kan det vara så att den mynnar ut i en trilogi? Jag har ingen aning och jag skulle bli förvånad om det gjorde det. Samtidigt blev jag förvånad över att mitt första manus tvingade på mig ett del 2.
Trodde en gång i tiden att jag skulle vara min egen chef, men sån tur hade jag inte.
Om ni frågar mig nu, så ja, jag ångrar lite smått att jag drack en latte macchiato, för nu sitter jag här. Ögonen är stora som tefat och hjärnan vill sova. Hur hög kan man bli på kaffe?
Dessutom är det ju knappt något kaffe i den, mest mjölk. Knepigt!
Glöm inte bort:
"Don´t dream your life - Live your dreams!"

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Jag påverkas också mycket av just kaffe. Dricker jag det för senat på kvällen, kan jag vara vaken hela natten :-) Så visst blir man hög på det :-)

Svar: För mig spelar det ingen roll om jag dricker det på fm, jag sover inte följande natt ändå. Men jag dricker det för sällan.

2012-10-25 kl. 06:58:06

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback