Abstinens! :S

Det kryper i hela min kropp! Jag vill sätta mig med mitt manus och jobba, men som bekant har jag tänkt ha "lediga helger". Inte blir det lättare när sonen säger:
"Men sätt dig ner och jobba med det då!"
Nej, nej, nej! Jag måste vara ledig när de andra är det. Vill inte vara en "frånkopplad" mamma. Så vad ska jag nu ta mig för en dag som den här. Jo, jag ska nog byta om och ge mig ut på en långpromenad. Sen ska jag ta med mig någon/några familjemedlemmar och dra till svampskogen. Åt en ljuvligt god macka nu på morgonen med kantareller, svart trumpet och höstisar på. Mmmm!
Min son som tycker att jag ska tagga ner föreslog att jag borde sätta mig och spela Ps3 för att komma ner på jorden. Han upplever att man kopplar av med sånt, själv kopplar jag inte av om jag har någon som springer efter mig och vill skjuta mig... Nej tack! Jag klarar mig bättre utan en blodig död idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback