Delat på 10

Just nu verkar mitt liv vara indelat på 10.
All form av redigerig delar  jag in i 10 sidor. Jag tränar 100 pass indelade i 10 för att det inte ska bli så jobbigt att tänka 100.
Idag har jag gått 10 km.
Redigeringen är dock klar förutom 2 kapitel som ska utökas. Vilket jag har gjort idag på tåget till och från stan. Imorgon ska jag skriva in det i word.
 
Var 10:onde gång rapporterar jag min träning till FB gruppen "Hundra pass på 4 månader". Kan tala om att mina ben var tunga som bly idag. De skulle nog vilja vila. Har bokat dubbelpass på gymmet i kväll. Får se om jag går eller inte.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Heja, heja! Snart är du i mål! Det ska bli jättespännande att följa dig när du börjar skicka in den till förlag. Det är såklart spännande att följa din blogg ändå, men du förstår säkert vad jag menar :-)

Svar: Tack! Jag förstår precis! ... Men vad ska jag skriva om sen när jag går i väntans tider.. :S

2012-09-11 kl. 19:29:32

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Då ska du ju skriva om hur väntan känns förstås :-). Och om ditt nästa skrivprojekt. För det är alltid bra att ha ett nytt projekt att jobba på medan man väntar.

Svar: Som du vet gillar jag att räkna saker (trots att jag avskyr matte). Så jag borde kanske ägna tiden åt att räkna dagarna till första svaret... precis som fångar räknar dagar till frigivningen. ;) Jag kan rista dagarna i mitt köksbord! ;)

2012-09-11 kl. 20:44:21

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, den var bra :-). För man känner sig ju lite fängslad när man väntar på svar också :-)
Ps. Jag gillar inte heller matte. Bland det absolut värsta jag vet.

Svar: Vi har galet mycket gemensamt! :) Riktigt kul!

2012-09-12 kl. 16:22:33

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det har vi verkligen :-)!

Svar: :)

2012-09-12 kl. 16:42:11

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback