Glömde tala om

Att vi plockade 10 liter svamp igår på 1½ timme! ;)
Bra jobbat om ni frågar mig.
Har suttit och skrivit ut cv:n som jag tänkte sprida ut på stan nu när jag ändå ska in dit.
Wish me luck!
Nackdelen när man ska vara "snygg" också är att det inte bli mina bekvämaste skor vilket kan leda till en del fuskåkande med t-bana och buss. (jag föredrar att ta mig fram till fots)
Men självklart ska jag gå så länge fötterna håller ihop!
Lägger upp min favoritbild en gång till. Den här skulle man faktiskt kunna tatuera in. ;) Om lusten faller på så har jag galet nära till min vän och tatuerare Patrik. Visst är bilden underbar! Jag blir glad när jag ser den. :D
Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Bra jobbat med svampplockningen!
Och lycka till idag! Det går säkert jättebra :-D!

Svar: Det blir inte alltid som man tänkt sig. Faktum är att jag fick en del annat att tänka på när de ringde från skolan ang min son. Så jag bar mina föjebrev fram och tillbaka utan att ens ta upp dem ur väskan. Nu sitter jag i stormen på altanen och njuter av bleka solstrålar och en kopp stärkande te. Tänkte att jag måste kolla in lite bloggar innan jag skrider till verket. Tack i alla fall! :D

2012-09-17 kl. 09:45:11

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback