Invigningen over and out

Invigningen av Tungelsta konstgräsplan avklarad. Fick en chans att visa upp mina smycken vilket jag är mycket tacksam för. Nu väntar en 40 års fest, ska bara "piffa" lite och byta om. Gissa vad jag har gjort till "födelsedagsbarnet"...
Jo, jag har skrivit en låt! Herre jisses och jag som inte ens kan sjunga! :S
Men jag hoppas på hjälp från övriga gäster när det är dags att framföra den.
 
Till partykläderna väljer jag även idag smycken får www.zira.se 
Ikväll är det för övrigt många Zira smycken ute på fest! Härligt att veta! <3 Tack för att ni gillar det jag gör! <3
 
Hoppas ni får en underbart trevlig kväll!
 
Hasta manana!

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Ha en underbar kväll!
Ps. Läste på Hedmans blogg. Var det du som var den trevliga tjejen han fick ett smycke av :-)? Smart drag av dig :-)

Svar: ;) Ja, men han bad om det, så det var faktiskt hans idé! :) ( så smart är jag nog inte.. he he he) Läs vidare under kvällen! :D

2012-09-22 kl. 17:38:36

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Men det är ju ännu bättre ju :-). Vad roligt för dig! Jag kommer självklart att följa hans blogg under kvällen och se hur tävlingen ser ut :-). GRATTIS! Hans blogg är ju stor dessutom, så nu når du verkligen ut med ditt namn :-D. Du kanske kan livnära dig på smycketillverkning efter detta.

Svar: Ja, det hade varit en annan dröm som gått i uppfyllelse! :D Ingen är gladare än jag :)

2012-09-22 kl. 18:07:07

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Och nu kanske den går i uppfyllelse :-). För, du vet, det krävs bara att rätt person uppmärksammar dig för att du ska lyckas :-). Det kanske har hänt nu :-).

Svar: Ja, vi får hålla tummarna på det! :) Så coolt!

2012-09-23 kl. 11:12:30

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback