Pulsen ökar betydligt

Har precis skickat iväg mitt manus "Söder om söder" till tre olika förlag som tar emot manus i digitalform. Bara genom att trycka på `skicka´ ökade min puls dramatiskt.
Skön känsla att ÄNTLIGEN få skicka i väg något jag jobbat med i 1½ år.
Ska givetvis även skicka några med vanlig postgång. Det är mer en regel än ett undantag att man skickar till flera olika förlag samtidigt.
Är det nu man ska lägga sig på soffan och stirra upp i taket i 2-3 månader och vänta på svar?
Nej, än är inte sista jobbet gjort.
Om jag känner mig själv kommer jag påbörja mitt nästa manus inom de närmaste.
 
Ang mitt tidigare inlägg "kniiip", så hittade jag under förhandsgranskavyn en knapp som heter "Krymp en sida". Sagt och gjort så testade jag det... men det är inte att rekomendera då hela mitt manus bytte teckenstorlek till 8,5 istället för 12. Så gör inte det om ni vill ha stl 12.
Gör om gör rätt. Slutade med att jag minskade teckensnittet ett snäpp på sista stycket i det berörda kapitlet. Skiftningen är knapp märkbar.
 
Nu hoppas jag på att vara den där 1 av 1000.  ;)
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

GRATTIS TILL UTSKICKEN :-D! Såklart du är den där 1 av 1000. Och självklart ska du skicka till flera samtidigt, de tar ju sin tid på sig att svara också. Och pepp, pepp, pepp till ditt nya projekt :-)

Svar: :D Tack! Skönt med egen hejarklack! ;)

2012-09-18 kl. 15:24:44

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Anonym

Japp, hejar på dig hela tiden. Hoppas du kan höra det :-D

Svar: Klart jag gör! :) Du sitter på min ena axel och tjoar hela tiden! ;) (Oj... nu föddes en liten idé om att någon av mina karaktärer kanske ska ha en lite Lee på axeln... hmm... Det tål att tänkas på!)

2012-09-18 kl. 15:43:14
Postat av: Lee Destino

Märkligt nog försvann mina namn ur fälten när jag tryckte på "Skicka kommentar". Men du gissade kanske att det var jag :-D.

2012-09-18 kl. 15:44:12

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Jaaa, en liten Lee är bra att ha på axeln :-).
Du, kollade precis in din smyckesida också. Grymt vad duktig du är. Jag ska tipsa de jag känner om den :-).

Svar: Tack! :) Jag ska stå och sälja dem nu i helgen. Vi har invigning av en konstgräsplan här och då ska det vara en maknad där och jag har blivit inbjuden att vara med. Det blir kul. Har dessutom en butik på g som vill sälja dem, måste bara kolla med A-kassan först eftersom det inte kommer sälja i den utsträckningen att jag kan leva på det. Får se hur man skulle kunna lösa det. Kul är det i alla fall. Allt vad smycken heter har legat nere under hela min manus period, förutom 2 kurser jag går per år.Kul att du gillar dem! :D

2012-09-18 kl. 17:57:57

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, det gjorde jag. Jag hoppas att försäljningen kommer igång på allvar så du kan leva på det sen också :-).

Svar: Ja, du! Det önskar jag också! Hade varit grymt! Har faktiskt ett varumärke kopplat till det redan. Den som lever får se! ;)Har 2st "kändisar" som bär mina smycken. Anna-lena Brundin och Anna Lindmarker. :D Det är också en egoboost! Hi hi!

2012-09-18 kl. 19:21:51

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Men det är ju hur coolt som helst!!!! Och en bekräftelse på hur duktig du är :-D. Jag gillar Anna-Lena Brundin jättemycket, hon verkar så himla rolig.

Svar: :D Jag bara sitter och ler! :D

2012-09-18 kl. 19:28:21

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Carola

Yaaayyy!!! Skickar en stor men snäll lyckospark för att du ska fånga en förläggares hjärta :)! Herrejösses vad spännande!

Svar: Tack vännen! :) Ja, det är helt galet ju och sjukt spännande!

2012-09-18 kl. 19:30:32

URL: http://carolastromstedt.wordpress.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback