Vad har jag lyckats med?

På ett ställe i mitt manus har jag lagt in något... vet inte vad det är, men det är en hel rad med svarta små fyrkanter. Lyckas inte få bort dem. Sugande!
Har skickat förfrågan till en word-expert.
Idag har jag hunnit massor! Mycket nöjd. Alla 3 delar har genomgått rättstavningsprogrammet, nu är de sammanslagna i ett stort dokumet med sidnr och sidhuvud på plats.
Nästa vecka ska jag fixa brödtext och indragningar. Närmar mig slutet med stormsteg.


Har lovat en vän att haka på en löprunda om 60 min, känns så där med tanke på att det regnar här. Men jag har lovat, bara att gilla läget. Dags att bocka av 13/100

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Prova att lyfta över textavsnittet till "Anteckningar" (om du har det programmet) och därefter tillbaka till Word. Då brukar sånt där försvinna.

Svar: Nä, tyvärr det har jag inte. :(Tack för tipset!

2012-09-14 kl. 18:27:43

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback