Hur drivs du av din inre projektledare?

Kvällen igår var magisk. Det var inte bara den fina miljön som Rival bjuder på. Utan helheten. Alltihop. Träffade jättetrevliga människor som jag ska hålla kontakten med. Tur att Fb finns, allt blir så mycket lättare då.
Jag jobbade en stund som biljettrivare, komiskt nog. För vi rev inga biljetter utan kollade bara av datum och hälsade alla välkomna. När alla satt sig och vi var klara fick även vi smita in och titta på showen.
 
Klas Hallberg. Han är en blandning av föreläsare, komiker och inspiratör. Vet inte själv vad han har för titel men han jobbar mycket med tankar, funderingar och vad som är viktigt i livet. Galet rolig.
Men även om livets svåra situationer, hela tiden med en underfundigmening.
Han är ett energiknippe, hoppar och studsar runt på scen. När man lämnar hans föreställningar (har sett två) så är det alltid med ett brett leende på läpparna och ett stort frågetecken i huvudet.
Massor av frågor virvlar runt och vill ha svar. Frågor som:
Håller jag på så där?... Ja.
Hur driver min inre projektledare mig?... Som F...
Lyssnar jag någonsin på indianen i mig som inte vill prestera utan bara vara?... Emellanåt..
Bygger jag luftslott och kulisser?...Förmodligen...
Njuter jag av livet eller sliter jag bara på bettskenan?... Njuter nog av livet ändå, det var länge sen jag använde den. (Men jag har en...!!)
 
Hela vägen hem i bilen hade vi en diskussion om detta. Tror vi att alla till mans har en hel del att jobba med. Även om vi tror att vi är så himla välmående och lyckliga. Och lyckade.
Och hur får man projektledaren att bli nöjd? När drar man i bromsen?
 
Om ni vill uppleva en magisk kväll. Så boka Klas Hallbergs föreställning. Hedra mysteriet. Ni kommer få tre underbara timmar av skratt. Hög igenkänningsfaktor.
 
Tack Pia för att du tog hand om oss. Tack Klas för en underbar show och tack Lisa och Stefan för trevligt sällskap.
 
Närmare kvällen kommer ett inlägg om min senaste psykometriavläsning. Nu ska jag jobba med manuset. SEN ska jag lyssna på cd skivan med avläsningen på.
Tur att jag gjorde soldansen igår. För här skiner solen idag! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback