Tiden räcker inte riktigt till

Idag har jag haft fullt upp. Har inte ens hunnit skriva ett kort inlägg. Nu är jag inne på nåder, ska nämligen iväg igen.
Ikväll jobbar jag extra på Rival. Ska ni dit och titta på Klas Hallbergsshow "Hedra mysteriet" så kanske vi ses. Om ni inte ska dit, så boka biljetter. För han är så galet rolig. Showen går ett par gånger.
Berättar mer om den sen.
 
Nu skulle jag vilja skriva ett långt inlägg. Har fått svar från min andra "avläsning". Den här fick jag på cd-skiva och det känns snopet att inte ens hinna lyssna på den. Nu. På en gång.
Men, den som väntar på någonting gott.
Antingen lyssnar jag på den ikväll när jag kommer hem. Eller så blir det i morgon när tid finns. Ska bli spännande att se om de två olika avläsarna har fått fram samma saker. Eller kanske raka motsatser.
 
När jag väl kommer hem ska jag i alla fall dansa soldansen för i morgon har vi invigning på vår nya skateboardskola. Då får det inte regna, för då blir det inställt. :/
 
Ha en härlig kväll!
 
 

Kommentarer
Postat av: Kati

Svar på din avläsning? Är det bara jag som inte hänger med här?

Svar: Jag har gjort en avläsning. En Psykometriavläsning. Berättar mer om den senare idag. Har gjort en tidigare också. Men du kanske missade det. ;)

2013-04-16 kl. 16:42:47

URL: http://katarinapersson.com
Postat av: Mia Skrifver

Håller tummarna för regnfritt imorgon. Både för skaterampen och så där i största allmänhet för att jag vill ha solsken.

Svar: Tack! Det gjorde du bra. För här är strålande sol idag. Hoppas den räcker till er också. :)

2013-04-16 kl. 17:03:27

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Många spännande grejer på gång. Ska bli kul att höra om avläsningen!

Svar: Eller hur. Det tycker jag också. Ska snart sätta mig och lyssna. :D

2013-04-16 kl. 22:44:32

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Det är verkligen fullt upp nu, det brukar vara så hos oss på våren. Det är som om man lägger in en extra växel och man ska hinna så mycket

Svar: Ja, precis. Mycket man vill hinna innan sommaren kommer. För då ska vi bara njuta. Eller hur! ;)

2013-04-17 kl. 00:18:54

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback