Wish vs Work

Igår kväll när jag skulle försöka sova mig fri hittade jag denna på FB.
 
Den gjorde mitt dystra tillstånd lite bättre. Jag log och kände, ja, precis så är det!
Dagen idag är marginellt bättre, så det blir inte många knop. Skynda långsamt. ;)
Det är inte så arbetskrävande att sitta och läsa manus. Så det är vad jag gör idag.
Redigerar vidare med lite längre pauser bara. Fördelen med att redigera på papper är att man kan stå, sitta eller ligga. :D
Dagens motto - Allt går om man vill!

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Strongt! Och speciellt att du liksom ändå orkar hålla humöret uppe. Bra då att ha ett manus att tänka på för att tänka på nåt annat även om arbetsställningen kanske inte är den vanliga.

Svar: Jag måste göra det, annars blir det för jobbigt. Tänker alltid på dem som har det värre än mig. Inte för att det hjälper mot min värk, men det får mig att inse att jag inte ska klaga.

2013-04-30 kl. 14:42:00

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Fia Filur

Bra citat! Skönt att du orkar vara så positiv ändå!

Svar: Det gäller att tänka rätt när det stormar. ;) Allt blir lite lättare då.

2013-04-30 kl. 15:54:26

URL: http://www.sofiafritzson.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback