Befriande

Nu är det 14 dagar sen jag gick på semester. Av alla dessa timmar som 14 dagar utgör har jag suttit uppkopplad vid min dator sammanlagt 60 min.
(Där av inga kommentarer på era bloggar, läser dem dock via mobilen) :D

60 min...helt galet om ni frågar mig. Jo,visst har jag varit uppkopplad via mobilen, men den är så begränsad. Kan ju som bekant bara godkänna kommentarer, inte svara på dem och inte heller lämna på era bloggar.

Men visst är det en skön känsla att inte sitta fast. Trodde ett tag att datorn var en del av mig. Att jag inte kunde leva utan.
Men det går ju bra. Riktigt bra till och med.

I ärlighetensnamn längtar jag till skolan börjar, så jag åter kan jobba ostört med mitt manus. Men fram tills dess ska jag vara hyfsat bortkopplad.

Idag tog jag till ett gammalt knep för att komma på namn till mina manus. Man skriver tjugo ord på ett papper som har någon anknytning till berättelsen. Sen ber man någon annan att skriva tjugo ord på samma tema och därefter sätter man ihop orden och ser om något leder till nya tankar.
... Det gjorde det inte, den här gången.

Försöka duger. ;)

Hittills har jag badat alla dagar utom en. Jag har motionerat alla dagar utom fyra. Precis så hade jag tänkt mig semestern. Mycket bad och motion.


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Vad duktig du är! Motionerar och funderar titlar.

2013-08-09 kl. 09:04:26

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback