Måste vänja om

Mina semestertakter sitter som gjutna. Läser och bloggar från telefonen. Måste hitta tillbaka till datorn...
Annars kan jag ju inte kommentera och svara på era kommentarer. (!!)
Frågan är hur jag ska hitta tillbaka.

Idag har vi två glada barn här. De fick varsin Mac book pro.
Ja, jag är avundsjuk. :/

Hur som helst, nu har jag bestämt mig för att köpa ett gymkort och det blir på närmaste stället. Perfekt då jag kan springa ner, träna och springa hem.
Jag ska köra zumba och yoga den här hösten. Ska bli så kul.
Har ni några träningsplaner för hösten/vintern?
Om jag inte tränar orkar inte min kropp med ett stillasittande jobb.

Vi såg Dumma mig 2 idag. Så härlig!






Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Ja, jag måste också röra på mig på nåt vis. Överväger för tillfället ifall jag behöver ett nytt redskap. Tror i och för sig att alla i familjen kommer säga, nä nä, sen använder du den inte. Men nu. Den här gången ska jag...

Svar: Känner igen det där! ;) Man kommer långt med yogaboll/matta och gummiband. Och givetvis ett par bra löparskor alt promenadskor.

2013-08-24 kl. 07:56:52

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback