Noll koll

Efter en snabb titt på biljetten insåg jag att jag mindes fel.
3 timmars diff. Tur att jag tittade. Det var precis så vi hann packa, städa, äta och fira Mejas födelsedag med äppelpaj.

Jag som aldrig spelar spel på min mobil gjorde det under båtresan hem. Aldrig förr har resan gått så fort.
Appen heter Words in a pic och går ut på att man ska klura ut tre ord från en bild. Riktigt stimulerande faktiskt.
Perfekt även för barnen att öva på.

Det resulterade i att jag som vanligt burit med mig läsplattan i onödan. :S
Kan erkänna att det inte känns lika jobbigt att bära med den och inse att man inte har läst, som det gör när man burit omkring på en tung bok helt i onödan.

Nu är snart ordningen återställd. Väskorna är uppackade, tvättmaskinerna är laddade (har två stycken) och programmerade att starta kl 07:00 i morgon, så jag kan hänga dem när jag vaknar.
Fiskarna har fått nytt vatten och god mat.

Behöver jag säga att jag nu sitter tillbakalutad i soffan med en kvällskopp (nattkopp) te, ögonen svider och jag orkar inte förflytta kroppen till sovrummet.
Å andra sidan väckte tanken på att äntligen få sova i min underbart sköna säng en glimt av ork.
Så jag masar mig dit.
*Godnatt* (gäspar stort)

Fast jag borde väl skriva
*Godmorgon alla mina kära läsare. Ha en trevlig lördag.*

Skickar med en bild på Curry. :)


Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Välkommen tillbaka. Och det är nog bra att sova innan man skriver.

2013-08-17 kl. 09:04:06

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback