Finfredag

Lussebullar mötte mig i fikarummet på jobbet idag. 

Riktigt trevligt och gott. Efter två timmars jobb skulle jag hämta ett glas vatten och då stod den här godingen på bordet. 


Dessutom fick jag en fin julklapp innan jag gick hem. 



Satte genast upp den och började jobba med en text jag redigerar. 
Så här fint blev det. 


Nu har jag redigerat klart för idag, sitter tillbakalutad i soffan och väntar på att Meja och Julias middag ska bli klar. Det blir hjärtformade köttbullar, potatis, brunsås och gelé. Allt efter Mejas egen design. 

Med andra ord - en riktigt bra dag full av överraskningar. :)

Kommentarer
Postat av: m

Vilken fin ljusstake du har fått, so man kan ändra utseende på varje dag.

Svar: Visst är den fin! :)

2013-12-13 kl. 19:02:52
Postat av: Mia Skrifver

Vilken lyxig tillvaro. Härligt.

Svar: Fredagen den 13:onde dessutom. :) Det blev en mycket bra dag.

2013-12-14 kl. 12:14:13

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback