Rea och höga klackar

Jag gjorde det igen. Gick på reklamen om mellandagsrea.
Tjockt med folk, långa köer och vad gör jag?
Handlar nyheter till ordinarie pris! Som vanligt...
Varför gav jag mig ens ut?
Femton minuters kö bara för att byta storlek på en julklapp. 
Undrar när jag ska lära mig. Samma visa varje år. 
Fick dock en hel del köpt och faktum är att en av alla butiker även hade 30% på alla kläder inkl nyheter. ;)
Här snackar vi rea.
Dessutom valde jag att shoppa på höga klackar. Vilket inte rekommenderas. 
Speciellt inte på dagar med långa köer... i varje butik. 
Eftermiddagen och kvällen tillbringade vi runt ett 1500 bitars pussel. Brukar köpa ett nytt varje jul. 




Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Så där gör jag också. Ger mig iväg för att köpa på rea. Kommer hem med nytt. Det som reas ut vill man ju inte ha...

Svar: :)

2013-12-27 kl. 12:12:42

URL: http://skrifva.blogspot.fi

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback