Så där ja

Såg precis att en av bilderna inte kom med i mitt förra inlägg. Bilden som skulle varit med, var den här.


Det blev som sagt lite pyssel istället. Nu har jag dock skrivit ut alla barnboksmanus och även postat dem. Tänkte att de kan ge mig en bra start på 2014... ;)

Så hur blev pysslet. Det ser jättefint ut i verkligheten. 


Som en ljusgardin med julkulor i. Tyvärr hann jag inte jobba något med mina manus pga städ och pyssel. Men i morgon hoppas jag kunna sitta i mitt nystädade och pyntade rum.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: Anneli

Det blir så fint med alla ljusen och pyntet.

Svar: Visst är det mysigt!! Älskar lampor och glitter. :)

2013-12-10 kl. 23:51:15

URL: http://tryingtofollowmydreams.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback