Bromskloss

 
Det ligger en bromskloss i mitt manus. Som gör att startsträckan känns oändligt jobbig idag. Så till den milda grad att jag helt enkelt lägger den åt sidan och fortsätter utan den. När jag sen är klar med resten får jag gå tillbaka och ägna ett par timmar åt den.
Idag har vi ännu en dag av sol och snödropp. Jag ska vänta till 11:00, sen tar jag med datorn ut på altanen. Får dåligt samvete av att sitta inne när solen skiner så fint.
Jag hoppas gå i mål ikväll...
Har lovat barnen att åka till stan i morgon och testa en cirkusskola. :D
Vad gör ni idag?
 
Ang böckerna jag köpte igår... Det visade sig att Emil redan läst "Dagbok till alla mina fans" på engelska. Han gillar den men vill inte läsa om den. När jag frågade om vi skulle byta till någon av de andra sa han Nej, han har läst alla. :(
Men... Då kom Oliver in och kollade i boken och så var han fast i den. :).
Den andra boken Napoleon och T-kex suckade Emil åt, men sen satt han i alla fall och läste den. Nästa bok blir Dr knessners hemlighet, ska låna den på bibblan.
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Bromsklossar är inte skojiga, speciellt inte under startsträckor.
Berätta gärna vad han tyckte om Doktor Kessners hemlighet sen :-)

Svar: Det ska jag göra även om det dröjer. ;)Vet du vad jag gjorde... jag raderade hela bromsklossen och så var problemet ur världen. :D Nu har jag suttit ute i solen i två timmar och jobbat. Nu ska jag iväg på ett möte. Får jobba vidare när jag kommer hem sen. Vill helst inte gå in. Det är helt ljuvligt här i solen. B)

2013-02-27 kl. 10:38:39

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Ja, vi har fint väder här med så jag har också varit ute :-)
Bra att du fimpade bromsklossen! Jag fortsätter med min världsomskrivning av trean hehe.

Svar: Seegt att du får ett till omskrivningsmanus på halsen, men det kommer gå bra. Du är ju mästare på det där nu. ;)

2013-02-27 kl. 13:51:17

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Fia Filur

Bra att du blev av med bromsklossen, avskyr såna!
Inte helt lätt att hitta böcker, hoppas du hittar den på bibblan!

Svar: Ja, det får vi hoppas. ;)

2013-02-27 kl. 17:35:35

URL: http://www.sofiafritzson.com
Postat av: Anneli

Hoppas att du får ordning på bromsklossen. Själv far jag runt lite överallt och gör lite av varje. Alldeles för lite tid för mitt manus tyvärr. Jag hoppas på morgondagen.

Svar: Vissa dagar är så. Hoppas det går bättre för dig idag. :)

2013-02-27 kl. 23:37:08

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback