Party Lördag!

Börjar lördagen med att gå upp med väckarklockan. Ja, ni läste rätt. Vem vill göra det på en lördag?
Brukar ha som mål att aldrig behöva ställa några klockor på helgen. Men idag var det läge för det. Jag ska in till stan med tre vänninor och käka lunch på söder. (vi håller oss gärna söder om söder! ;) ).
Där efter blir det matiné bio. Har inte gått på matiné sen eldkvarn brann...
Ibland måste man puzzla för att få tiden att räcka till. Sagt och gjort. Vi ska se tidernas kärleksdrama
 
 
Efter bion blir det raka vägen hem. På med feststassen (vet inte vad jag ska ha på mig !!) och sen ner på 86 års fest (43 + 43). Förhoppningsvis blir det party all night long. :P
 
 
Jag sa för en tid sedan att ni skulle få veta vad för namn jag tänkt mig till mina manus. MEN... Ju mer jag tänker på det, desto fler tänkbara namn uppenbarar sig. Är nu uppe i ett tiotal olika namn. Så nu är förvirringen total. Funderar på om jag ska ta hjälp av er. Kanske spaltar jag upp namnen här framöver, så får ni vara med och tycka till. Vad tror ni om det?
Som S king säger: Alla böcker handlar om någonting. Din uppgift är att fastställa vilket någonting just din bok handlar om.
Där är jag nu, att jag försöker hitta vilka teman jag skriver om och får genom det upp en massa bra och verkligen tänkvärda namn på mina manus. Svårt!!
Märks det att mitt hjärna går på högvarv dygnet runt just nu.
Ha en härlig lördag med lite extra glamor!
 
 

Kommentarer
Postat av: Mia Skrifver

Kul med fest! Och jag tycker det låter bra, lägg ihop en enkät så kan vi rösta namn. Sen kan du ju göra som du vill ifall du följer röstutlåtandet eller ändå bestämmer själv.

Svar: Ja, jag ska nog presentera namnen framöver för att få hjälp att hitta rätt i djungeln.

2013-02-16 kl. 12:11:01

URL: http://skrifva.blogspot.fi/
Postat av: Anneli

Det är både spännande och svårt med namn!

Svar: Visst är det. Galet svårt!

2013-02-17 kl. 23:52:32

URL: http://Tryingtofollowmydreams.blogspot.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback