Tack för alla tips

Jag ska ladda in lite nyheter i min läsplatta senare ikväll. Nyheter för mig vill säga. ;)
 
Idag har jag och min dotter varit och köpt en alla hjärtansdag present till hennes kille.  
Tror ni han blir glad?
 
 
Nu ska vi softa med en film. :) Får se vad det blir.
 
Började läsa på en novell igår. Valv nr 8. Har ni läst den? Kom som bilaga i expressen i december. Hann aldrig läsa klart den igår. Men den verkar obehaglig. Hua! Utspelar sig på Carlstens fästning på Marsstrand. Ska läsa klart den idag. :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Lee Destino

Den kommer han garanterat att gilla :-)
Va blev det för nyheter på läsplattan?

Svar: Visst var den söt. ;)Det blev Nya kontakter - Sophie Kingsella och Hitta vilse - Carin Hjulström. Jag blev inspirerad av Mia också och kollade efter Svulten, men den finns inte som E-bok än. ;) Tänkte vidga mina vyer.

2013-02-10 kl. 19:24:55

URL: http://hcromance.wordpress.com
Postat av: Lee Destino

Låter spännande. Berätta gärna sen vad du tyckte :-)

Svar: Självklart! :D

2013-02-10 kl. 22:54:30

URL: http://hcromance.wordpress.com

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-post:


Länk:


Kommentar:


Trackback